Általános Szerződési Feltételek

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Maxadam Kft
Székhely: 7090, Tamási, Nyirfasor 15.
Adószám:14965012-2-17 
Cégjegyzék szám: 17-09-012024 
OTP Bank Számlaszám: 11742104-24294728
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus Ügyfélszolgálat: maxadamkft2019@gmail.com
Telefonos Ügyfélszolgálat: +36 30 705 0972

Budapesti üzletünk címe és elérhetőségei:
1152, Budapest, Szentmihályi út 171. 3. em. 3.47/B

Általános Szerződési Feltételek

 

Rendelés menete

Az oldal webáruház jelleggel üzemel, így csak konkrét megrendeléseket áll módunkban teljesíteni, melyet webáruházunkban online vagy telefonon és személyesen az üzletben tudunk rögzíteni. A hirdetett termékeket beszállítóktól rendeljük, akár több napos átfutási idő várható, melyről a visszaigazolás alkalmával pontosabban tájékoztatjuk a vásárlókat!

 

Cégünk európai régióra gyártott készülékeket forgalmaz, gyárilag magyar nyelvű menüvel, kivétel ahol ez nem elérhető, ezt ott külön jelöljük!

 

A rendeléseket bizonyos termékek (pl. Apple Iphone, Ipad, stb.) esetében az EU-stól eltérő (pl. 3 ágú UK) csatlakozóval szállítják nekünk is. Természetesen ingyen biztosítunk minden ilyen készülékhez mechanikai átalakítót! Az átalakító méretével és/vagy esztétikai állapotával kapcsolatos reklamációkat nem tudunk elfogadni, az ÁSZF elfogadásával a vásárló ezt tudomásul veszi!

 

Rendelést követően az értékesítő munkatársaink telefonon és e-mail-ben is visszaigazolják a rendelést! A visszaigazolás fogja biztosítani, hogy a vásárló a beszerzés alatt lévő terméket a rendelésnél leadott áron kapja meg, még ha a termék ára számottevően megnő közben!

 

Jellemzően a szerződés a felek között akkor jön létre, amikor az üzletünk elfogadja és azonos tartalommal visszaigazolja a vásárló által tett megrendelést! A rendelés tényét nyugtázó automata email nem minősül visszaigazolásnak, az csupán egy tájékoztató, hogy a rendelést fogadtuk!

 


Kérjük, hogy kiszállításnál az átvett csomagot még a futár jelenlétében ellenőrizze! A rendelt készülék vagy kiegészítő esztétikai állapotára vonatkozó reklamációt (pl: úgy kapod meg a csomagot, hogy a készülék kijelzője be van törve) kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a sérülés ténye még a futár jelenlétében kerül rögzítésre! Vegye azt is figyelembe, hogy a futárnak nincs kapacitása arra, hogy megvárja amíg beaktiválja a telefonját. Az ellenőrzés célja az, hogy a készülék fizikai állapota ugyanolyan legyen, mint a feladásakor!

A futárnál készpénzzel lehet fizetni!

 

A futárszolgálat csak a vásárlásnál vagy legkésőbb a feladás pillanatában rögzített szállítási címre tudja kézbesíteni a csomagot! Sok esetben előfordul, hogy épp nem tartózkodik senki a kézbesítési címen, ilyenkor a futár nem tudja például másik városba szállítani a csomagot, mert azt már csak egy másik tranzittal lehetséges. Kérjük ezért ha van rá lehetőség, olyan átvételi pontot jelöljön meg a rendelés leadásánál, ahol akár egész nap kézbesíthető a terméke (rokon, ismerős, munkahely, stb.)!

Ha a csomagot utánvéttel rendelte, akkor a futárnál csak készpénzzel fog tudni fizetni! A kiszállítások hétköznap 7:00 és 18:00 között zajlanak! Ünnepek, ballagások, országos kedvezménynapok (Glamour napok, Black Friday, stb...) idején a megnövekedett csomagszámok miatt akár az esti órákban (kb. 20:00-ig) is várható a csomag! Ebben az időszakban a vállalt kiszállítási idő 3 munkanap is lehet, kérjük ezt a rendelés leadása előtt vegye figyelembe! A feladásról mi mindenképpen értesítjük!

A szállítástól elállás

 

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

Az elállás joga

 

Megrendelése során Ön élhet a 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

 

Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (naptári) napon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozatának elküldésével jelezheti. A vásárló Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni.

 

Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

 

 

Elállás érvényesítésénél ha a terméket nem csak kipróbálták, hanem ezen felül is használták (pl: SIM kártyával beüzemelték/aktiválták, karcolódott az érintőüveg, stb.), akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik a Vásárló az Eladó felé!

 

További fontos információ, hogy kormányrendelet csak a FOGYASZTÓKRA vonatkozik! A Ptk. kötelmi jogi szabályait tartalmazó Hatodik Könyve a 93/13/EGK irányelv 2. cikk b) pontjának megfelelően azon természetes személyekre szűkíti le a fogyasztó fogalmát, akik a saját szakmájuk, üzleti tevékenységük vagy foglalkozásuk körén kívül kötnek szerződést. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Rendelet hatálya nem terjed ki:

 

- a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személyekkel; (legyen az akár jogi-, vagy természetes személy)

 

- a nem természetes személyekkel megkötött szerződésekre!

  

Szavatosság

 

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

Jótállás csak tartós használati cikkekre, például mosógépre, számítógépre, tévére vonatkozik. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását webáruházunk felé e-mailben vagy telefonon, a reklamációt a bejelentést követő 15 (tizenöt) munkanapon belül kivizsgáljuk. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető! A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.

 

Társaságunk fenntartja a jogot, hogy az átvett hibás terméket előzetesen a saját- vagy az adott márka szakszervizében bevizsgálja, hogy így a jogos/jogtalan igényt megállapíthassa!

 

A honlap látogatók technikai jellegű adatainak rögzítése

 

A honlap látogatása során az áruházi rendszer rögzíti a felhasználók IP címét, melyből bizonyos esetekben következtetni lehet az érintett személyre, ezen felül rögzíti az operációs rendszer, a böngésző típusát és a látogatott oldal címét. Az adatmentésnek elsősorban technikai jellegű célja van, a rendszer folyamatos működéséhez elengedhetetlen. Az adatrögzítés további célja a felhasználói szokások elemzése, látogatottsági statisztikák készítése, mely a még magasabb színvonalú kiszolgáláshoz nyújt segítséget. A naplóállományok elemzése során felmerült adatokat más információval az üzemeltető nem kapcsolja össze, a felhasználó személyének azonosítására nem törekszik.

Vásárló regisztráció

Amennyiben a felhasználó vásárolni szeretne a webáruházban, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adni a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a vásárló számlázási és szállítási adatait, telefonszámát, e-mail címét, a kapcsolattartó nevét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció során a vásárló jelezheti hírlevél igényét is. A hírlevél igénylés a vásárló által bármikor törölhető. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vásárló köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vásárló egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vásárló adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeletető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.

Hírlevél igénylés

Az áruházban a regisztráció mellett egyéb módon is igényelhető hírlevél. Amennyiben a látogató még nem regisztrált vásárló, akkor az oldalon található VIP Magazin boxban megadhatja e-mail címét és nevét. A feliratkozás gombra klikkelve elfogadja, hogy az üzemeltető hírlevelet küldjön a részére. A hírlevél feliratkozás a felhasználó által bármikor törölhető.

Vélemény írása

Az egyes termékekkel kapcsolatos vélemények írásához, illetve egyéb fórumbejegyzés elküldéséhez nem mindig szükséges a regisztráció, ez esetben a vásárlónak csak a nevét és az e-mail címét kell megadnia. A név, az e-mail cím és a termékekkel kapcsolatos vélemény nyilvánosságra kerül, így csak abban az esetben írjon véleményt, amennyiben ezt elfogadja